FANDOM

Francis Miles
FrancisProfil
Debiut Dzień Zero
Podstawowe Informacje
Pseudonim Frank
Płeć Mężczyzna
Wiek 26 lat
Wzrost 174 cm
Waga 73 kg
Narodowość Amerykanin
Status Żyje
Życie Prywatne
Rodzina William Miles (brat)
Anthony Miles (dziadek)
Sylvia Miles (babcia)
Powiązania Ken Dedrick
Angus Herbertson
Laura Herbertson
Lawrence Tyrrell
Aktualny pobyt Angel Pine
Francis Miles - Deuteragonista Dnia ZERO, przyjaciel Kena Dedricka. Jako jedna z niewielu osób zna jego przeszłość. Po raz pierwszy pojawia się w Dniu Zero.

Wygląd

Francis jest dobrze zbudowanym, młodym mężczyzną o średnim wzroście. Jego krótkie włosy są jasnobrązowe, a oczy ma koloru brązowego. Zawsze nosi białą koszulę i niebieskie jeansy. Na prawej ręce ma złoty zegarek i nosi złoty łańcuszek.

Osobowość

Francis jest dobrym człowiekiem, pochodzi z bogatej rodziny, ale nie narzeka na obecne warunki życia, ma pojęcie o przetrwaniu. Często nie myśli racjonalnie, większość swoich decyzji podejmuje bez ich wcześniejszego przemyślenia, ale mimo tego nie grzeszy inteligencją i jeśli się postara, to potrafi wyjść z nawet najgorszych sytuacji. Francis zwykle kryje się ze swoimi umiejętnościami przywódczymi i zostawia wszystko w rękach swojego najlepszego przyjaciela Kena, ale jeżeli jest okazja się wykazać, to - według niego - jest zobowiązany przejąć dowództwo i poprowadzić grupę w jak najlepszym możliwym kierunku.

Francis nie lubi ciężkich broni, woli coś szybkostrzelnego oraz (dzięki jego wiedzy o przetrwaniu) broń białą. Preferuje SMG i nóż.

Historia

Bąbel Kracz 2: Jeźdźcy czasu [Historia Alternatywna]

W roku 2049, Francis ma już 59 lat, zapuścił konkretnego wąsa, przybyło mu też siwych włosów, ubiera się w czarną kurtkę i nosi czarną czapkę z daszkiem, mimo wieku wciąż jest aktywny, i wciąż potrafi trwać na pierwszej linii frontu. On i Ken wraz z grupą partyzantów, którymi dowodził Mietek Johnson, pomagał w próbie przejęcia bazy organizacji i odbicia Bąbla Kracza oraz wehikułów czasu. Podczas walk staranował pojazd pancerny organizacji, następnie Mietek powierzył mu obronę lewego skrzydła. Niestety, zostali przytłoczeni i musieli wycofać się do budynku, dalsze losy są nieznane...

Korzystał z pistoletu maszynowego uzi.

Ciekawostki

  • Francis nie potrafi jeździć na rowerze, ani prowadzić pojazdów.
  • Wraz z Kenem, pojawia się w piątej części filmu "Bąbel Kracz 2: Jeźdźcy Czasu".

Cytaty

Mogłem pomyśleć.