FANDOM

Angel Pine
Angelpine.png
Informacje Ogólne
Epizody od: Dzień Pierwszy
do: Dzień Trzeci
Populacja 6,412
Liczba Ocalałych 9
Lokacja Whetstone
Znani Mieszkańcy Angus Herbertson
Laura Herbertson
Lawrence Tyrrell
Ryuzaki
Mapa
Angel Pine Map.jpg
Angel Pine - mała wieś znajdująca się w hrabstwie Whetstone w stanie San Andreas.

Opis

Angel Pine położone jest pod Górą Chiliad oraz koło autostrady biegnącej z Los Santos i Flint County do San Fierro. Jest to miejsce, które może zainteresować wielbicieli wspinaczki górskiej, jazdy na rowerach lub spacerów po lesie. Niedaleko wsi znajduje się niestrzeżona plaża.

Jest to jedyna wioska w hrabstwie Whetstone. Znajduje się tutaj U Get Inn Motel oraz Restauracja J&J's Restaurant, zaś na obrzeżach miasta znajduje się stacja benzynowa. Angel Pine zdobyło sobie popularność przez dużą liczbę rybaków w mieście, świadczą o tym rozproszone po wsi sklepy z przynętami. Miasteczko posiada także całodobowy sklep Phat Liquor i restaurację fast-foodową Cluckin Bell. Wieś nie jest jednak bezbronna. Znaduje się tutaj siedziba szeryfa, oraz sklep z bronią Ammu-Nation. Przy północnym wyjeździe z miasta tuż przy motelu umiejscowiony jest mały szpital Angel Pine Medical Center oraz kościół. Na wschód miasta znajduje się opuszczony tartak, a zaraz obok dom Herbertsonów.

Z miejscowości wychodzą trzy drogi: jedna prowadząca na plażę, druga biegnąca pod Górą Chiliad oraz trzecia, która łączy się z autostradą biegnącą do San Fierro.

Epidemia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki